Amerika - Reisverslag uit Lennox, Verenigde Staten van FamNguyen - WaarBenJij.nu Amerika - Reisverslag uit Lennox, Verenigde Staten van FamNguyen - WaarBenJij.nu

Amerika

Blijf op de hoogte en volg

20 Juli 2015 | Verenigde Staten, Lennox

Eindelijk, onze avontuur na maandenlang organiseren begint nu. dacht ik alles goed geregeld te hebben begint onze probleeem bij het inchecken op schiphol. op de esta formulier van Eva is er een foutje ingeslopen. i.p.v. de cijfer 0 heb ik de
letter O ingevuld en dus niet geldig. moesten we ter plekke een nieuwe via internet invullen en opnieuw betalen.??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Lennox

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

20 Juli 2015

Amerika

01 Januari 1970

Amerika

Actief sinds 10 Juli 2015
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 911

Voorgaande reizen:

07 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

10 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: